Po kliknięciu w zdjęcie, zostaną Państwo przeniesieni do strony z logo zawierającej cenę i formularz zamówienia
Powyżej przedstawione są gotowe wzory logo dla firm zajmujących się zdrowiem, promocją zdrowia. Znajdziesz logo dla apteki, lekarza, przychodni, dietetyka, siłowni, doradztwa itp. Logo można zamówić w bardzo prosty sposób. Wystarczy wypełnić formularza zamówienia logo przy wzorze jaki podoba się kupującemu. W formularzu prosimy umieścić dane dotyczące nazwy jaka ma znaleźć się na projekcie oraz sugestie dotyczące ewentualnej zmiany kolorystyki. Logo przesyłane jest w grafice wektorowej i z przeniesieniem praw autorskich po opłaceniu faktury proforma. Logo sprzedawane jest na wyłączność. Oznacza to, że logo nie zostanie sprzedane już nikomu innemu. To ważne! Kupując logotypy z generatora bez przeniesienia praw autorskich Twoja konkurencja może mieć takie samo logo i Twoje działania marketingowe nie będą miały sensu, gdyż będziesz pracował na sukces swojej konkurencji! A tego chyba nie chce żaden przedsiębiorca! Kupując logo na tej stronie możesz wybrać z setek projektów w cenie dla każdego! Logo kupisz nawet już od 29 zł netto. Taka cena tylko na tej stronie! Przejrzyj wszystkie logotypy, logotypy promocyjne, z konkretnych działów lub zapoznaj się z wzorami, które zostały już sprzedane. Nie znalazłeś logo, które odpowiadałoby Twoim oczekiwaniom? Nic straconego! Skorzystaj z formularza kontaktowego przy zakładce „zamów projekt logo”. Wypełnij szczegółowo wszystkie informacje, by logo mogło być jak najbardziej dostosowane do Twoich potrzeb. Bardzo ważne jest udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania zawarte w briefie. Opisz działalność swojej firmy, wskaż hasło przewodnie, opowiedz o swojej konkurencji, daj wytyczne odnośnie kolorystyki, elementu przewodniego i wiele innych informacji, które pozwolą odzwierciedlić profil działalności. Propozycje logo zostaną przesłane w ciągu kilku dni a następnie praca będzie kontynuowana na wybranym logo. To jest moment by przedstawić swoje uwagi dotyczące projektów. Elementy, które się podobają i te które Twoim zdaniem nie odpowiadają Twojej działalności. Im więcej uwag i sugestii tym lepiej, gdyż logo ma być znakiem rozpoznawczym Twojej firmy, więc ważne jest byś w pełni się z nim identyfikował/a. Masz pytania? Skorzystaj z kontaktu!